Avatar

Igår var det bio igen. Såg Avatar. Så många som har sagt att den är så oerhört bra så jag var ju tvungen att se den. Visst, den var bra. Den var jäkligt snyggt gjord och fina miljöer och så. Kan tänka mig att den skulle vara grym med 3D. Storyn var väl egentligen rätt töntig... Men jag gillade den ändå. Den var lite för lång bara. Den var ju nästan tre timmar och jag tror nog att två timmar hade räckt.

Idag har jag ju varit ledig eftersom det är röd dag. Har inte ens gått utanför dörren. Är ju svinkallt ute. Var 20 minus när jag gick hem igår. Brrr. Skönt att bara slappa idag. Sen väntar två arbetsdagar innan det är helg. Mer sådana här veckor tack!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vilken lång film, jag skulle somna som jag gjorde när jag såg Sagan om ringen på bio haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback