Typiskt....

Jag är lite orolig... Har Sublime, den enda frisörsalongen som jag blivit riktigt nöjd med, stängt för gott eller vad är det frågan om? Det är mörkt som i natten där inne och när man ringer säger de att telefonnumret är stängt på kundens begäran. Inte okej! Hade tänkt boka en tid för både klippning och färgning nu. Hon jag klippte mig hos sist där hade så himla mycket bra ideér och så så jag har verkligen sett fram emot det. Men det verkar som att jag får hitta mig en ny frisör.... Tips?


Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud vad taskigt!!! Fasen :( Kram

2010-01-12 @ 20:37:23
Postat av: Ida

Men visst är det typiskt sånt där, när man väl hittat någon bra slutar dom eller lägger ner! Men du hittar säkert någon lika bra snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback