Hos Farfar

Direkt efter jobbet idag var jag upp till Farfar. Träffade Magnus i entrén och vi gick upp tillsammans. Hade tänkt att bara gå upp en snabb sväng, men vi blev kvar i 2 ½ timme. Hade verkligen inte hjärta att gå därifrån. Han var vaken nästan hela tiden. Han frågade när jag kom vad klockan var och han konstaterade då att jag nyss slutat jobba, så jag sa att jag kom direkt efter jobbet... Han såg på mig, såg allvarlig ut och sa "Ja, det var tur". Känns som att jag hade kunnat sitta kvar hela natten, hålla hans hand och bara finnas där.... Men halv sju började vi röra oss hemåt och jag har duschat och tittat lite på tv. Ätit glass till middag har jag gjort med. Det är bra har jag hört. Kände inte för att laga mat. Nu ska jag snart gå och krypa ner under täcket... Är förbannat trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback