Galet mycket snö!!!

Idag har jag inte gjort annat än o skotta snö. Skottade mitt område från klockan sju till nio och sen gick jag in och åt frukost. När jag sedan gick ut halv tio igen var det helt igensnöat redan, så då var det bra att börja om igen. Sen blev det en liten runda med skyffeln på eftermiddagen med och sen en massa sandning. När jag lagom ställt in skyffeln sen så ringde en äldre man och kom inte loss från sin parkeringsplats, så då fick jag gå dit och göra dagens goda gärning och hjälpa honom loss därifrån och sedan skotta hans plats. Ibland är jag snäll : )

Träningsvärk i benen från spinningen igår och lär nog ha träningsvärk i armarna från skottningen imorgon! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback