Jag är en dålig granne.

Jag undrar vad jag kan ha gjort grannen som bor nedanför för ont?! Jag måste verkligen vara en hemsk granne. Ni vet en sån som inte ens är värd att säga hej till. En sån som man bara tittar på om hon hälsar, sen tittar bort och låtsas som om hon inte finns.

Har hänt ett antal gånger nu... Ändå kan jag inte låta bli att hälsa när jag möter henne i trappen. Tycker det känns otrevligt att inte göra det. Jag blir lika upprörd varje gång. Det är så svårt att inte vräka ur sig nåt i stil med "Skit i det då!!" Liksom, jag fattar inte.... Ett litet hej är väl inte så svårt o klämma fram.

Så jag tänker.... Vad kan jag ha gjort? Har jag spelat för hög musik? Har jag varit högljudd på andra sätt? Hmm... Ja vad tusan kan jag ha gjort?!

Hon lär kanske iofs hälsa ännu mindre nästa gång om hon hörde min undran till Emma om vad det är för fel på folk egentligen när vi passerat henne.

Ingen större förlust iofs =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men åhh va arg man skulle bli! Jag skulle nog ha slutat hälsa för länge sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback