Tränat ikväll, tro det eller ej!

Ingen kvällsmat igår och magen har skrikit efter näring hela dan, knappt nån sömn i natt, ledsen, mycket att tänka på, trött... Jag hade inte direkt odsen på min sida. Hade bokat ett spinningpass i söndags till ikväll. Tänkte först att jag skulle skippa det, men sen tänkte jag att det är lika bra att jag går... Visst det hade väl varit en okej anledning att hoppa över träningen idag, men jag känner mig själv.... Jag hittar alltid massa anledningar till att inte träna. Så jag pallrade mig dit. 55 minuter spinning stod på programmet. När jag kommer dit får jag dock höra att det är ändrat till ett 70-minuterspass. Glad jag blev. Drar igång träningen lite lugnt ; ) Men det var faktiskt skoj. Mina ben kändes som spagetti när jag gick därifrån. Se hur det kommer kännas imorgon, om jag ens kommer ur sängen. Det var träningspass nr 1 det. Se hur länge jag håller igång denna gång.....

Imorgon bitti blir det ett träningspass på jobbet i form av snöskottning! Galet mycket snö är det och mer lär det väl bli under natten. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback