Trevlig söndag

Idag har varit en trevlig dag. Passade Tindra medan Anna med familj var på bio på eftermiddagen. Anna kom hit med Tindra strax före ett. Vi lekte lite här först och sen gick vi ut en promenad med vagnen. Mycket trevligt. Vi gick bland annat och lämnade in min mobil som har slutat fungera helt. Gick inte ens att starta den. Så nu blir det att vänta på den mellan 2 - 4 veckor. Fick iaf låna en telefon av Emmas mamma så länge, snällt. Mötte sedan upp Anna, Roger och barnen utanför bion.... Där träffade jag även Mamma, Pappa och Magnus och det var våran tur att gå på bio. Såg Göta kanal 3. Ettan är ju bäst, sen kommer tvåan och sist den här.... Men lite smårolig och så var den ju. Sen gick vi till Beirut Seller och åt. Galet gott.

Nu har jag mest ångest inför att min 11-dagarsledighet redan är över. Vart har tiden tagit vägen egentligen?! Men jag har haft det mycket trevligt : ) Känner mig dock inte så utvilad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback