Träningspass 2

Träningspass två inom loppet av en vecka. Jag är så jäkla bra. Blev spinning idag igen. Ska försöka med två pass i veckan... Varken mer eller mindre. Jag vet hur lätt jag tröttnar. Snart börjar de dåliga ursäkterna komma. Eller så kanske jag ska försöka lyckas med nåt för en gångs skull! =)

Helgen i övrigt då? Ganska lugnt. Träffat lite nära och kära! Anna, Gustav, Jonathan och Magnus bland annat. Har gått en del på stan... Inhandlade ett par nya hörlurar och lite småsaker. Idag upptäckte jag även att strömsladden till min laptop var helt av... Det sprakade fint och fungerade inte alls, så det var bara att bege sig ut på stan igen. Var inte lätt att hitta och den de sa skulle funka vet jag inte om den är helt bra till min dator. Lite sugen på ny dator, men den är ju bara ett år gammal och jag har inte riktigt de pengarna... Vill hellre ut och resa istället!

Ny vecka börjar imorgon... Den är nog ganska fullbokad. Med både roliga, tråkiga och spännande saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback