kent 17 / 7 -2010 Parken Zoo

Här i Eskilstuna har vi haft galet fint och varmt väder typ hur länge som helst. Det har varit runt 30 grader i flera veckor och folk har tjatat om regnet som skulle behöva komma. Så ja, precis kl 21 när kent kliver på scen öppnar sig himlen och regnet vräker ner! Helt galet vad det regnade... Alla var verkligen helt genomblöta. Jag hade sjö i mina converse och kläderna var blöta och mitt plattade hår var lockigare än nånsin. Men det blev en härlig känsla! Det gällde att röra sig så mycket som möjligt för att hålla värmen. Lagom till konserten var slut slutade det även att regna. Vet inte vad vädergudarna har emot kent?!

Låtvalen tyckte jag var lite sådär. De spelade så himla mycket nytt. Visst jag gillar de låtarna med, men jag uppskattar de gamla så mycket mer. De två låtarna jag blev gladast för var "Utan dina andetag" och "M". Helt underbart! De gör ju "Dom andra" himla bra numera också... Jag som aldrig varit så förtjust i den innan.

En härlig kväll med trevligt sällskap! Jag och Anna träffades lite tidigare och åt mat på Beirut Seller. Mycket trevligt. Sen mötte vi upp Jonas och sen träffade vi Emma utanför Parken innan vi ställde oss i den väldigt långa kön. Tack för en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv!!! Efter regn kommer solsken...Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback