kent ikväll.

Det här ska bli en toppenkväll! Klockan fyra kommer Anna hit. Vi ska ladda inför kvällens kent-konsert i Parken zoo, äta på stan och ha det trevligt!! Ser fram emot det som bara den. Drar väl oss mot Parken zoo lagom till insläppet. Blir inget köande och ingen stress att stå "längst fram" den här gången. Det är ju inte utlovat så bra väder, men hoppas det kan vara uppehåll i alla fall. Jag är pepp!!

"Jag är född i en spökstad där alla vet att jorden är platt, jag växte upp i en spökstad där torget blir ett slagfält varje natt"


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser fram emot det massor jag med! Ska hoppa in i duschen nu så jag hinner till dig! Solen skiner alltid bakom molnen!!! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback