Långpromenad o grill- och kubbkväll.

Idag på förmiddagen visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på. Jag ville ut i solen men kände inte för att lägga mig nånstans själv så därför bestämde jag mig för en promenad. Det var hur skönt som helst och jag kände att jag kunde gå hur långt som helst med den braiga musiken i öronen... Bestämde mig snart för att jag skulle gå ut till Skogstorp. Det är en ju bra bit. Tog en timme. Jag gick fram till fotbollsplanerna för jag visste att Gustav och Jonathan hade fotbollscup där. Satte mig i gräset och tittade när de spelade en match. De var superduktiga! Var riktigt härligt att sitta där i gräset så jag satt kvar och såg några andra spela med. Sen blev det en lika lång promenad hem! Så jag har ont i fötterna och är bränd på axlarna o ryggen. Lite på benen med tror jag. Det var det värt.

Nu ikväll har jag varit hos Anna på grill- och kubbkväll med släkten. Mycket trevligt och gott. Måste göras om snart!! Pappa och Magnus är iväg på semester så de kunde tyvärr inte vara med... Men det blir som sagt fler tillfällen!

Kvällen i bilder:

              

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback