Söndag

Då var det söndag igen. Har varit superskönt med lite långhelg. I torsdags träffade jag Johanna och Emma. Länge sen vi sågs alla tre tillsammans. Gymnasiegänget liksom.  Det var trevligt. Vi satt på HåPe`s uteservering och hade det bra i solen. Åt en supergod hamburgare, drack päroncider och snackade skit. Det är nog vad vi gör bäst.

Midsommarafton firades i Hållsta. Midsommarfirande på dagen med gott fika efteråt, sen blev det lek med Tindra på gräsmattan... På kvällen grillades det och så spelade vi kubb. När jag kom hem på natten hade jag 23 myggbett på ena benet och säkert nåt liknande på andra. Underbart!

Igår tillbringade jag eftermiddagen hos mamma och pappa! God mat, kortspel och jordgubbar med grädde. Inte illa. På kvällen blev det film följt av lite fotboll. Såg Farsan. Den var precis lika bra som den var på bio.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Sen ska jag ut i solen igen... Hade en skön morgon och åt frukost ute i solen. Det är sommar det! Ska ta vägen förbi Spicy Hot och köpa med mig lite mat. Sen ska bikinin på!

Hoppas ni har en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback