En plats i solen

Jag har haft en ganska bra måndag. På jobbet flöt allt på i vanlig ordning. Mycket att göra och tiden gick fort. Efter jobbet träffade jag kära Emma. Vi inhandlade Maris födelsedagspresent och kikade lite på stan. Blev även mat på stan. Ovanligt. Jag tror jag borde sluta äta upp mina pengar! Då hade jag kanske haft råd med mobilen som jag så gärna vill ha!!!

Gjorde en god gärning ikväll. Grannens nycklar satt kvar i dörren så jag ringde på och upplyste dem om det. Oj vad glada och tacksamma de blev!! Att jag såg dem sitta där när jag begav mig iväg två timmar tidigare berättade jag dock inte om...

Idag släpptes den glada nyheten att kent släpper ett nytt album 30 / 6. En plats i solen. Får ingen riktig kent-känsla när jag läser vad spåren heter.

01. Glasäpplen
02. Ismael
03. Skisser för sommaren
04. Ärlighet Respekt Kärlek
05. Varje gång du möter min blick
06. Ensam lång väg hem
07. Team building
08. Gamla Ullevi
09. Minimalen
10. Passagerare

Men det blir nog bra! Det brukar det bli efter några lyssningar. Gamla kent kommer vi nog aldrig få höra på en skiva igen. Det är bara att inse. Gamla Ullevi och Skisser för sommaren släpptes så man kunde köpa dem på hemsidan redan idag, så dem har jag lyssnat en del på. Helt okej.

Nu är det sovdags för lilla mig! Sov så gott mina vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback