Det stora tvättstugebråket

Idag på jobbet fick jag ett samtal om att det var krig i tvätthallen. Krig var bara förnamnet. Vad är det med folk och tvättstugor? Varför kan folk inte bete sig som folk? Den ljudnivån som var där inne var helt sjuk... Hade ont i huvudet en timme efteråt. En galen kvinna som skrek så det skar i öronen, två parter som drog i mig och försökte berätta sin version av det hela... Ingen som lyssnade. En minst lika galen dotter i telefon som jag försökte lyssna på samtidigt som hennes mammas ord ekade i hela lokalen. Kaos!! Det slutade med att farbror polisen kom och han använde i princip samma ord som jag gjort, men med mer bestämd röst. Jag ska också lära mig att ryta i sådär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback