Fredag, det gillas!

Fredag! Underbara fredag till och med.

Slutade klockan 12 idag och då promenerade jag hem för att få i mig lite lunch. 13.30 hade jag sedan klipptid. Det första frisören sa var: "Oj, vilket risigt hår." Tack för den du. Men det var ju det jag tyckte med, frisören där jag var sist klippte mig på en kvart typ och det kan ju aldrig bli bra. Var åtta veckor sen, så hur risigt kan det bli?! Iofs, jag har blekt slingor två gånger och sen slängt i en toning på det. Men men, det var bara att le och hålla med. Nu är jag väldigt mycket hår fattigare. Skönt. 7 cm tog hon på längden och det är ju en hel del. Hon klippte luggen lite annorlunda med och det känns bra!

Sedan blev det en sväng på stan... Köpte hårtoning hos en annan frisör, för de har inte det märket jag gillar där jag klippte mig. Ljusbrun heter färgen jag valde idag, men jag skulle kalla det mörkbrun med facit i handen.

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer. Väntar mest på solsidan nu. Veckans höjdpunkt när det gäller tv-program!

Har snöjour i helgen, men det ska väl mycket till för att det ska komma nån snö i natt...

Dags att krypa ner under filten och invänta solsidan. Sen kanske det blir nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback