Lugn ledighet

Jag är bara delvis skyldig till att det blivit dåligt med bloggning under långhelgen. Jag skrev faktiskt ett inlägg, men just när jag skulle publicera det så försvann mitt internet. Ovanligt.

Har iaf varit skönt att vara lite ledig även om tiden gått alldeles för fort. I torsdags träffade jag Johanna på stan. Blev lunch och lite shopping. Jag köpte en tunika på VILA som jag gått och tittat på ett tag nu. Den är jag supernöjd med. Annars känns det som att jag inte gjort så mycket annat. I lördags gick jag hem till pappa en sväng då mamma jobbade. Vi tog ut utemöblerna och oljade dem och så. Sen blev det en fika på balkongen. Lördagen bjöd ju på värsta sommarvärmen ju, så man fick passa på att vara ute. Blev även en långpromenad på kvällen! Hann med att inviga balkongen för i år med - I bikini i baden-baden! Inte otrevligt alls.

Idag fick jag trevligt fikabesök av Anna, Roger och Tindra! : ) Uppskattades! Hann även med att städa lite i mina garderober! Konstaterade att jag måste ut och shoppa lite nya shorts nu när värmen är här eller iaf på gång!

Lite tv innan det är dags för sängen! Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var trevligt att träffas som vanligt. Det blev superfint med möblerna ute på gräsmattan, tusen tack :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback