En dag i solen

Har haft en bra dag i solen! Träffade en vän från förr... Blev minigolf, slagstaglass och trevliga samtal. När han begav sig hemåt ringde jag till bror min och vi träffades och gick en skön promenad i solen. Gick sedan förbi mamma och pappa och där var även farmor. Vi satt ute på balkongen och pratade lite. Trevligt att träffa dem allihopa. När jag kom hem blev det middag på balkongen och lite läsning. Nu är det soffan som gäller.

Så himla skönt ute. Riktig sommarvärme! Har bränt mig lite idag märkte jag när jag kom in... Har ett snyggt märke efter min väska på axeln med. Det är hett. 

     
Bror min och jag i Vilsta. Såklart jag ska ha konstiga grejer för mig på båda bilderna. Antingen så kliar jag mig i huvudet eller så står jag som jag vet inte vad med benen. Hehe. Spana in mina kritvita ben förresten. Mycket nöjd. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Tessi

Härligt att vara ute i solen! Jag var ju på springpride festivalen och det var grymt mkt folk. fast skulle varit skönt att ligga och steka med tanke på vadret idag :/



SV: ååh, vad kul! såg du inte mig? ;O haha...VAD HAR DU GJORT MED VÄDRET?!:O

Postat av: Tessi

Kram ;P

2010-05-23 @ 10:54:10
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som en trevlig dag! Kram Anna

2010-05-23 @ 11:07:40
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Tessi

SV; nej verkligen inte! Isf ska man ju ligga och mysa framför tvn..då gär ju det inte så mycket ;P



jaha, okej:D hihi! det är jag som gjort båda fönstrerna! (A)

KRAMAR!

2010-05-23 @ 15:25:06
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback