Härliga helg

Jag passade på att unna mig lite långhelg den här helgen. Tog ledigt i fredags för att göra mig av med lite komptid. Vill inte ha så mycket med mig till nya stället. Känns lite dumt att ta ut komptid där som jag jobbat in nån annanstans. Väldigt skönt med en extra dags ledighet i alla fall. Jag hade en lugn och skön morgon och sen mötte jag upp Johanna på stan klockan 12. Blev fin-fin lunch på Beirut Seller. Libanesiskt är bland det godaste som finns! Blev sedan en sväng på stan som alltid! Köpte en så himla fin kofta på Vero Moda.

Sen blev jag upphämtad av älsklingen och vi åkte ut till Tuna Park en sväng och strosade runt lite där med. På kvällen blev det fredagsmys med god mat och Idol såklart.

Idag började vi dagen med att baka scones till frukost. Det var smaskens. Tyckte även jag som inte gillar frukost annars. Sen var det dags för byte av däck på bilen... Det fixade Jonas medans jag i lugn och ro fick strosa sunt på Underbara hem. Härligt! Sen har vi fixat lite smått här hemma. Bytte till de nya glasdörrarna, som vi köpte för några veckor sen, på bokhyllorna i vardagsrummet. Blev en helt ny möbel. Snyggt : )

Ikväll har jag lite ensammys här hemma. Har ätit spicy hot och kikat på filmen Prinsessa. Sen har jag slökollat lite på Så mycket bättre. Ska kika runt lite här och sen blir det nog sköna sängen och invänta sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback