Helgen och måndagskvällen

Har haft en pysslig helg. Skruvat möbler, fixat hemma och så. Utöver det så träffade jag Anna och Tindra i lördags. Det var supermysigt. De kom först hit en stund och sen promenerade vi ner på stan. Vi åt mumsig mat, strosade runt och kikade och pratade en massa. Underbart! Inhandlade en fin tunika på Vero Moda och en tvättkorg jag gått och tittat på länge. Den passade kanonbra här hemma.

Igår var jag och älsklingen ute och åkte lite. Vi var först till Hallstahammar på möbeloutlet. De hade dock inget av det vi var ute efter. Däremot hade de en hörna med superfina saker!! Köpte en jättefin tavellist med text på, en tavla / skylt med annan text på och en kudde att ha på sängen. Så nöjd!! Sen åkte vi vidare till Västerås och strosade runt på Mediamarkt, Nisses, Jysk och Biltema. Handlade lite småsaker vi behövde. Bland annat två utelampor. Ska bli skönt att få upp dem så man ser nåt!

Idag efter jobbet har jag umgåtts med Johanna! Blev stan och mat som vanligt! Mycket trevligt : ) Nu ska jag varva ner här i soffan innan jag ska krypa ner under täcket i sköna sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback