Flytten

Nu är min lägenhet nästan tom. Vi körde som galningar i lördags. Packade det sista och körde hit allt som ska sparas. Mycket jag ska gå igenom, speciellt det som stod uppe på vinden... Men det gör jag här när jag får tid och lust. Idag kom mamma och pappa förbi och hämtade lite grejer som var deras och så fick de mitt vitrinskåp som inte får plats här. Nu är det bara balkongmöblerna kvar! Flyttstädningen får jag kanske inte glömma heller. Inte så lockande men oj vad skönt det ska bli när det är helt klart!! Längtar : ) Idag köpte vi en ny tv-bänk med som jag hoppas vi hinner skruva ihop imorgon. Skönt att det har blivit ganska mycket nytt här så det verkligen känns som vårat! Nu är det bara några kartonger kvar som ska upp och lite småsaker vi "behöver" köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback