Lite uppdatering

Här är det fullt upp för tillfället och därför blir det inte så mycket bloggning. Här kommer i alla fall en liten uppdatering.

I torsdags var vi till Ikea. Kom hem med en hel del saker vi behövde men hann inte med allt innan de stängde. En bra början blev det i alla fall. Vi köpte bland annat en garderob som redan är ihopsatt. Den passade perfekt i lilla rummet. Byrån till sovrummet kom på plats igår och idag har vi tillsammans valt vad vi ska ha där och plockat i ordning. Det blir kanon! Nu har jag nyss satt ihop två vita "handduksstegar" från Åhléns. Vi ska ha en varsin vid sängen att hänga kläder på och kanske nån pläd eller så. Det vi har kvar att sätta ihop är bokhyllan och skrivbordet som vi ska ha i lilla rummet. Ska även byta glasdörrar på skåpet i vardagsrummet. Sen är det dags att ta tag i alla mina kartonger...

I lördags morse tog Jonas och jag tåget till Stockholm. Blev shopping på dagen och på kvällen god middag på en mysig restaurang och sen var vi på Göta lejon och såg Blue man group. Supermysigt! Blue man group -biljetterna var min födelsedagspresent och det var en väldigt bra sådan. Var hur roligt och bra som helst!! Sov sedan på hotell och även söndagen bjöd på shopping. En riktig toppenhelg!

Nu blir det lite vila och tv i soffan innan det är dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att ni fixat o donat en massa hemma. Ska bli kul att se! Låter som en trevlig helg i sthlm med:) Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback