Jag har blivit utmanad av...

... Av: Helena

4 TV program 
Grey's Anatomy
Ensam mamma söker
Lyxfällan
Idol

4 saker jag gjort idag
Gått en långpromenad med bra musik i lurarna
Slappat i soffan med nyaste Cosmo
Gjort upp lite kvällsplaner med Anna
Funderat

4 saker som jag längtar efter
Nästa helg med älsklingen i Stockholm
1 december då jag börjar mitt nya jobb ( vikariat )
Till mitt flyttlass har gått hit till Jonas och vi har fått ordning
Julmys

4 saker på önskelistan
Nagelförlängning
Pappelinamatta
Massa nya kläder
En ny byrå till sovrummet
 
4 saker som jag avskyr
Falska människor
Trångsynta människor
Ost
Kyla

4 saker jag tycker om att göra
Umgås med familj / vänner
Spela sällskapsspel
Shoppa
Mysa

4 saker jag ätit idag
Smörgås
Korv med bröd
En och annan godisbit
Det var nog dessvärre allt, jag hoppas på en smaskigare måltid ikväll!!

Jag utmanar:
Alla som läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback