Ledig fredag

Idag har jag unnat mig en ledig dag! Hade tidig fredag egentligen så blev bara fem timmars arbetstidsförkortning. En konstig dag har det dock blivit. Klev inte upp ur sängen förrän 10.20 vilket är väldigt sent för att vara jag. Hade tänkt att inhandla pappas present idag och packa lite hemma i lägenheten och röja lite på vinden. Tappade all lust och energi för det så jag promenerade bara ner på stan och hämtade min cykel och kollade posten där hemma. Var och bowlade och åt tacobuffé med K-fast igår och då råkade cykeln bli kvar på torget. Nu ligger jag under en filt i soffan och kikar på gamla repriser. Vet inte varför jag känner mig så himla trött. Ska snart hoppa in i duschen i alla fall och se om man känner sig som en ny människa sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback