Lite förvirrad

Jag känner mig lite stressad, lite splittrad och lite förvirrad. Egentligen vet jag inte orsaken till det. Många små saker som tillsammans ger mig den där känslan i magen skulle jag tro. Det är inte lätt att vara jag.

Finns en sak som jag känner mig ganska nervös över och nog är en stor del i det hela... Men ja, jag blev inte särskilt förvånad när mailet kom för det var precis vad jag hade räknat med. Det känns i alla fall kul. Tror jag. Nej nej, jag pratar inte i gåtor...

Nu måste jag ta och skynda mig lite. 17.30 ska jag möta Therese på stan och innan dess ska jag ha duschat, gjort mig i ordning, fixat nån mat, ätit och cyklat ner till stan. Blir bio ikväll! Ser jag fram emot : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback