Födelsedagsfirande och röstning

Igår var det min kärleks födelsedag. På förmiddagen bakade vi lite och på eftermiddagen kom hans släkt hit och firade honom. Trevligt! Av mig fick han musikalbiljetter till "We will rock you" och en tröja. Ser fram emot musikalen... Aldrig varit på musikal innan så det ska bli roligt. I december blir det! : )

Sen på kvällen var vi hos Anna och Roger. Vi beställde pizza med hemkörning och spelade lite olika spel. Supernice!

Idag har vi varit och röstat. Vi tog oss en härlig höstpromenad ner till stan och röstade i Stadshuset. Känner mig nöjd med mitt val. Tror dock att det inte alls blir som jag tycker. Nu när jag röstat har jag i alla fall rätt att gnälla om det inte blir som jag vill ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback