Vad ska man använda energin till?!

Jag känner mig på pyssligt humör idag. Jag skulle vilja fixa, dona och göra om. Handla lite nytt, rensa bland sånt jag har och greja. Det känns dock inte helt meningsfullt. Får se vad jag kan använda den energin till istället.

Jag håller i alla fall på och tvättar. Andra maskinen blev just klar hörde jag så jag ska väl hänga det och starta en maskin till. Har även hunnit med en liten promenad till Ica Supermarket på morgonen för att lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår. Är väldigt fint höstväder ute. Soligt och svalt. Dags att inhandla ett par fingervantar kände jag. Hua, redan höst!

Nej lika bra att sysselsätta mig med nåt medan jag fortfarande har lusten till det kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback