Trevligheter

Förra helgen hade jag en toppenhelg! Det började redan på torsdagen med ett biobesök med Johanna. Vi såg "Love and other drugs". En helt okej film. På fredagen hade jag en lugn och skönt kväll hemma själv. På lördagen sedan hämtade Johanna upp mig 8.30... Så tog vi tåget till Stockholm och hade en heldag där. Mycket skratt, shopping och... Ja, en supertrevlig dag helt enkelt! Vi avslutade sedan med en supergod middag på Drottninghof. Härligt!!

I söndags var jag på kalas i Södertälje och firade Jimmy. På kvällen sen kom min älskling hem efter att ha varit på skidresa med jobbet sen torsdagen. Underbart att äntligen få kramas med honom när han kom hem. Som jag hade längtat!!

Den här veckan har gått hur snabbt som helst... Igår var Jonas och jag på bio. "Little Fockers" såg vi. Mysigt med ett spontant biobesök en kväll mitt i veckan.

Nu är snart helgen här igen och det ser jag verkligen frame emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback