....

Nu har snart veckan utan min sambo gått... Ensamt har det varit. Jag har sysselsatt mig lite i alla fall. Igår var jag på ikea med Johanna. Det var supertrevligt och det är ju alltid roligt att strosa runt på ikea. Blev inga stora inköp för mig. Det vanliga ni vet. Ljus, servetter, blommor, ramar och galgar... Typ! : )

Ikväll har jag roat mig med att städa. Usch och fy vad tråkigt det var. Inte direkt vad man längtade efter när man kom hem från jobbet. Men det var bara att bita ihop och nu är det gjort. Inte tipp-topp kanske. Men det får duga!

Nu ska jag se Lyxfällan här sen ska jag krypa ner i sköna sängen! Imorgon blir det middag och så här med brudarna... Och på lördag kommer min kärlek hem!! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback