Helgen som försvann

I fredags blev det som sagt middag med brudarna. Johanna, Mari och Emma var här. Vi lagade mat, drack lite vin och pratade en massa skit. Var länge sen vi sågs alla fyra så det var kul att det blev av.

På lördag förmiddag sen kom Jonas hem från sin skidsemester! Väldigt skönt att ha honom hemma igen : ) Vi tog en skön solskenspromenad ner på stan framåt lunchen. Åt god mat på Beirut Seller och strosade runt på stan en stund. På kvällen tittade vi faktiskt på Melodifestivalen.

Igår var vi på kalas då min kära bror fyllde år! Det var den helgen det som bara försvann.

Ikväll har jag jobbat till klockan sex. Man blir ganska trött efter en sån arbetsdag även fast det bara innebär att det är en timme extra. Ska lägga mig under filten och titta på Halv åtta hos mig nu och vänta på att kärleken ska ringa och säga att det är dags att fixa maten. Håller på o svälta ihjäl här!! ; )

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att du ska börja blogga igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback