121127

Vart tog denna dag vägen... Åkte till Jonas föräldrar till lunch. Åt mat och tittade bland våra kartonger som blivit kvar i deras källare. Där hittade vi lite adventsgrejer och annat smått och gott. Sen blev det en tur till Apoteket vid Tuna Park och så köpte jag även lite mat. Jonas och Elsa satt kvar i bilen.

Vad konstigt det känns. Är så van att vara med henne 24 timmar om dygnet... Så det känns konstigt att bara springa in 10 minuter i affären. Men man samlar på sig ganska mycket energi på den korta stunden... Man behöver vara sig själv nån liten stund ibland. Fast omständigheterna just nu gör inte mycket utrymme för sånt.... Blir väl skillnad nån gång.

Nej nu ska jag unna mig lite choklad och ett glas pädoncider. Alkoholfri såklart!!!


Såhär söt var Elsa när hon somnade efter maten... Jag kollar visst på Skilda världar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback