121129

Natten till idag sov jag i princip ingenting. Har bara hostat och hostat. Konstigt att Jonas och Elsa kunde sova när jag väsnades.

Idag var Elsa och jag en tur till Folkesta. Skulle till Rusta för att köpa lite mer stakar och stjärnor. Blev dessvärre bara två stjärnor på fot. Adventsljusstakarna de hade tyckte jag var för låga. Får fortsätta min jakt imorgon. Sen handlade vi lite på Willys när vi ändå var där ute...

Allt annat som skulle göras idag blev det inget med... Jag var trött och när Elsa somnade i min famn i soffan fick hon ligga kvar där. Mysigt.

Ikväll gjorde jag hemmagjord pizza till oss. Gott! Nu tänkte jag surfa runt och fundera på julklappar.... Ska bara se till att våran skrutt somnar först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback