Mitt-i-natten-inlägg

Känner mig verkligen genomförkyld. Har inte tid med det. Känner mig riktigt stressad. Men ja, är ju inte så mycket att göra åt saken.

Lite surt är att jag inte får ta de läkemedel jag brukar ta när jag är förkyld eftersom jag ammar. Zyx brukar jag alltid ta för halsen för det är det enda jag tycker hjälper... Hade det hemma till och med men när jag läser bipacksedeln står det att man inte bör ta den när man ammar. Nehe! Går in på Apoteket och kollar om det finns nåt alternativ.... Strepsils var inte testat så apotekspersonalen avrådde mig. Så hon sa till Elsa att "Din mamma får ha ont i halsen" och så gick jag därifrån med enbart en salva till henne. Nässprayen som är den enda som är bra får jag inte heller ta. Grrr.

Hoppas bara att lillskruttan klarar sig från att bli sjuk!! Hon har (peppar, peppar) inte varit sjuk nåt ännu... Det kan gott vänta!!! Hoppas även Jonas slipper förkylningen... Han har varit med om tillräckligt.

Försöka sova en stund till då! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback