Alla hjärtans dag

Blir inte klok på mig själv vad jag tycker om denna dag. Jag tycker egentligen att den inte behöver firas alls... Att det är roligare att uppvakta varandra någon annan dag när man inte förväntar sig det. Ändå är det klart det är kul när sambon kommer hem med blommor på just denna dag. Skulle nog kännas snopet utan!

Fick en jättefin orkidé idag och geléhjärtan!

Av mig fick Jonas röda rosor, choklad och lotter. Hela 30 kronor i vinst för övrigt.

Elsa fick en mjukiskatt med ett rött hjärta på magen!

Blev 3-rätters middag ikväll. Gäller att passa på att lyxa till det ibland. Toast Skagen, fläskfilé och klyftpotatis följt av en bakelse med vit chokladmousse och jordgubbsmousse. Smarrigt.

Nu är det natti natti här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback