Veckans två första dagar

Måndagen bjöd på fika och trevligt sällskap hos Fredrick, Elin och Nils. Elsa och Nils brydde sig inte särskilt mycket om varandra... Mest när nån av dem gav ifrån sig något högt ljud så reagerade den andra. Nils for runt i hela rummet medan Elsa låg snällt på filten.

I tisdags var vi mest hemma... Skönt. Lekte och myste. Men blev lite galen på hemmamiljön till slut och kände att jag behövde komma iväg en stund. Så framåt kvällen åkte vi alla tre till Lager 157. Inhandlade ett par byxor och två tröjor till mig. Inte ofta jag handlar till mig själv numera. Jonas inhandlade två tröjor och Elsa fick en body och leggins.

I butiken mittemot köpte vi tre fina krukor till Elsas rum. När nu rummet blir klart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback